resfebern börjar komma


tylösand -09                                                                                     mallorca-09



öland-10                                                                                                öland-10



skärgårn-10




paris-10
vi bilade dit så var i flera länder.
bild1: vid eiffeltornet.   bild2: står vid den kända floden seine.
Detta var min andra resa till paris&disneyland, vilken vacker stad alltså, dit kommer jag åka flera gånger! Förra gången flög vi men gick precis lika bra med bilresa, collt att stanna i massa andra länder, har bilat förut till italien och spaninen, danmark osv fast de gills inte tycker ja ;) Ganska van i bil iaf



spanien-10

Alla dessa resor är mina senaste resor som jag har gjort på ett år, alla har vart sjukt underbara på sitt sätt!
Snart åker vi mot egypten, inte väldigt snart men runt en&enhalv vecka. Har ni hört om hajolyckorna där föresten? Sjukt läskigt .. Har börjat knarka pencelin igen för lugnimflammationen börjar komma tillbaka, vill ju inte vara sjuk när jag åker!

Ska se paradisehotel avsnittet jag missa ikväll och lägga mig i min ursköna säng, längtarrrr!
Imorgon har jag en sjukt skön dag framför mig-skola=kundpass bara, challe ställer upp sen slutar jag runt 12. Då ska jag träffa min saknade emelie och sara ska hänka på om hon läser de här :) efter de ahr jag lite planer med jesper sen ska jag vara hundvakt åt lillebror som förövrigt har vart hos frissan idag , kom hem med rosettt och allt♥ Milla kommer till mig runt 5 så ska hon hjälpa mig med plugg.
VI HÖRS IMOROGN , GONDATT SÖTISAR!
MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0