Rasta Far I


min vän milla och jag, en bild från i höstas!

Hade permanent PROV iskolan idag, de gick.. Efter de hade vi 95 års jubileum på kungsgård, käkade tårta och slutade vid 1. Gick då och solade med mina tjejor från skolan, lite roligt att min vän milla stog utanför och vänta helt random, hade en aning att hon stog där vilket alltid har varit sjukt, haha!! JAja jag och tösen åkte hem till mig och gjorde tacos, pratat massvis och ja bara haft de göttans! Garvat sönder till ticksmongot, judit&judit osv osv .
Vi sitter här i den förbannade soffan nu igen , dags att dra till min älsklingsponny och skjusa hem millisen.
Hörs sen!
/MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0