oh zingoalla tror att om himlen finns är man förlorad


pic från denna kalla morgon!
Hade prov jag med i morse, försenad som jag alltid är fick jag sitta där själv och skriva om hudvård! Förväntar mig ett MVG, tack vare min käre vän milla, bästa hon hjälpte mig i ca2 tim igår!

Inget hörde ni från mig igår btw just för att jag var med milla till tio på kvällen, träffade även finaste emelie innan milla på munken, vi hann inte ses sålänge men vi ska ta igen all tillspillotid vi har nu nån dag framöver. Challe var förövrigt min kund igår och hans hår vart nog bra ja!
Hemma nu efter att köttat iskolan och solat med bästa tjejor, gick även och köpte ut en .... säger sen :D

känns som de ändra som skrivs här är om en casual vardag varje dag, måste va jäkligt intressant!! sorry
förövrigt sitter jag i soffan med pluggcrille, PH böjar snaaaart, for something good, for paradise.
MATILDA 


Hottemptations Kommentarer
Postat av: bella

okej, nu blir jag rädd.. var helt jävla 100% säker på att det vara sara på bilden.. scary as hell aså ;o heh

2010-12-08 @ 19:42:31
URL: http://bellafelicia.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0