like the colours you splashed over me



vilken mörk dag, har solat och vart med älskling iaf! var på coffehouse med gänget, hann inte äta det jag köpte som vanligt så tog med mig det hem iallafall, förbättring! Ridit min ponny och tagit hand om hunden, käkat med familia och färgat min tvillings hår, gud så irriterad hon ska va jämt när man håller på, haha!
Lyssnar fin musik med sara, mycket tillbaka blickar från förr, sorgligt litegrann, åh varför. därför.
säger bara the fray

Ha det så jättebra nu evelina, avis på dig som satan men det är en annan femma... när du kmr hem ska vi ta tag i saker tycker jag, från hjärtat vill jag säga att jag vet vilken sjukt underbar människa du är och hur stark du är med allt du gömmer inuti dig, du vet att vi ser! <3 puss på dig
/MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0