Ett år med min älskling idag!



Jag finner inte ord för hur mycket jag älskar dig. det går inte en dag en tanke utan att jag tänker på dig. när du håller om mig känner jag mig som tryggast. när du pussar mig känner jag mig som världens lyckligaste tjej. Jag är så glad att du är min och du har en väldigt stor plats i mitt hjärta! Ett år har gått väldigt fort, känns som jag kännt dig hur länge som helst. Du kan mig utantill, du förstår hur jag känner. Tack hjärtat för att du är min. Jag älskar dig obeskrivligt mycket Christopher Cidheden!

Åker in till stan och möter crille nu, vi ska fika på det stället vi fikade på för första gången när vi sågs! sen ska vi bara umgås och sover hos honom inatt. I helgen firar vi med spaweekend! / S A R A

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

så sjukt söta tillsammans! gratttttis! :)

2010-12-01 @ 21:09:38
Postat av: NUTTE

världens absolut underbaraste flickvän. du anar inte hur många ggr jag kmr gå in och läsa den här texten. gud vad jag älskar dig sar <3

2010-12-01 @ 22:02:34

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0