just let it be, come on and bring your body next to me



resultat av mitt hår ahah gud.. vi ska fortsätta färga det imorgon. lovar!

nu åker jag hem och söndagsmyser till min crille. sover över där inatt och börjar skolan 09:30 imorgon great! vi hörs bloggäään.

/ S A R A


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Jenny

om du vill få bort det gröna så skulle du kunna använda ketchup! kanske låter sjukt men det funkar! en vän till mig fick använda det efter hon varit i kreta och badat i klor ;p

2010-08-29 @ 22:37:46
URL: http://tystavisioner.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0