ha ha ha bella & jag , "jag vet inte"

hej läsare, (bella skratta nu) vi har haft en super kväll , jesper och challe joinade oss ett tag här hemma hos mig .
jag hade ju huset själv vilket dock inte utnyttjades ett skit.
Nae fan men sen kröp det i våra ben då godis-suget tog över kropparna så vi hamnade i stan pömsiga och söta!
Träffa på fabbe oxå heh !
Med en godispåse i handen gick vi längst gatorna i stan , kolla in läget på vissa klubbar , huhu ja fyfän va roligt vi hade , WE ROOOOOOOOCK .

sen lite ha-ha-ha-ha-hha :)  bella har åkt hem nu och jesper, chaalle och mamma kom nyss hem hit , goodbless!





hahah ett herrans tag sen dessa bilder togs , skrattar till och med själv när jag ser den första och den sista, värt ett litet flin, sista bilden står jag och lutar mig mot eves 3 meter höga snöhög haha! jisses vilket onödigt random inlägg de blev , gud .. hejdå

/MATILDA


Hottemptations Kommentarer
Postat av: bella

första bilden matilda, aså jag diggar den verkligen stenhårt.. kan det vara snyggaste bilden, och vi får inte glömma minerna, den är ju verkligen morrrrrr ! :D <3

2010-08-08 @ 02:36:48
URL: http://bellafelicia.blogg.se/
Postat av: :D

Hejj Sara & Matilda. Jag tycker att eran musik smak är så bra, perfekta låtar som passar mig också (A).

Jag undrar om ni kan lägga upp en lista, på era favolåtar? Det skulle va jättekul?



hoppas på svar! LINA ♥

2010-08-10 @ 18:58:30

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0