silverschampo again/ E

 


nu blir de silverschampo i mitt blonda hår , huhu. soo nice! och om ni bara visste hur sugen jag är på att färga håret  .. men jag vet inte om jag vågar. ååh så svårt, mitt hår kommer nog förbli blondt så oroa er inte!




hur snyggt var inte hennes hår? & hon framför allt?
ae ni jag måste ner och fixa burret nu! puss& hej


/ EVELINA

Hottemptations Kommentarer
Postat av: caroline

det är sånna lockar ja försöker göra, men helt omöjligt ju :o

2009-09-22 @ 23:10:10
Postat av: evelina

sv till carro: jodu, iknow ;o

2009-09-23 @ 06:53:29
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: Hanna Klenis

faaaan va najs du hade vart i typ ljusbrunt/MÖRKTblont bruden ! Men, jag skulle också tveka att göra så med mitt blonda fina änglahår (; haha <3

2009-09-23 @ 15:03:21
Postat av: evelina

sv till: hanna



jo jagvet jag är såååååsjukt sugen ju ;o

2009-09-23 @ 20:49:44
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0