YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

jag är sjukt glad de finns inte. från och med imorgon är min helg fullllllspäckad biatches

imorgon är det skola. sedan är det öppet hus på min skola (ebersteinska) och efter alla som har ropat på stan under de här året kanske några vill komma och snacka lite? hoppas sara & matilda kommer ialf. hottemp. måste liksom sammanfalla* ibland tycker jag.

sedan på kvällen kommer jag ialf dra till linköping med några av mina bästa brudar och bästa pöjkar. vi ska äta på subway och sedan kanske dra till carro och dygna, vi får se!

fredag: då blir det tagg till lördag och lite krök hos carro tror jag. eller krök& krök, vi ska vara där (tror jag) och bara tagggis till lördagen ialf

lördag morgon: YESSSSSSSS, evelina (den bästa, fixarr'n mm ;) ) fixade självklart barnvakt så då drar jag till jönköping! ska träffa sjukt mycke folk & massssvis med folk jag aldrig träffat in real life. dreamhack yessss. kanske blir så att jag sover där också. vi får se!

jag kommer såklart blogga innan jag drar men ändå, ni måste bli lite förberedda på att jag har roligare liv än er (:



/ E         V          E          L         I          N         A !




Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0