svar på kommentar / sara

Postat av: trogen blogg läsare

går du bara i 9:an?



svar:
Jag går bara i nian. Född 1994 och jag ser inget fel med det :)


Jag sitter här på lektion, på mitt högstadie med en del nior.
Idag har vi nior haft "föreläsning" och lyssnat på en missbrukare för droger.
Han har suttit i fängelse och hans barn  har blivit omhändertagna och massor.
Så jag Sara Sofia Nilsson på högstadiet år 9 hösterminen 09 fick mig en tanke.
Snart har jag sara sofia nilsson år 9 på högstadiet lunch.
Känns som jag är en hemlös liten unge i afrika som inte ätit på flera dagar.
Men snart så, då ska jag käka för dem! Ni får spagettin inte köttfärsåsen. (vegitarian)


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Frida

Vill du ha en ny header?

(svara i min blogg)

2009-11-13 @ 12:47:51
URL: http://ochfrida.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0