senaste dagarna/sara

torsdag: efter skolan åkte jag in till stan med jossan, vi käka chicken osånt.




Sen gick jag på bio med Eve,Carro, Jeppsson och Matilda.
 VIII SÅÅÅÅG NEW MOON! <3<3 kom hem halv 3 på torsdag natt.


fredag:
Var med jossan mer tänker jag inte skriva haha ;)

lördag:
var hos jerre som ni sett bilder på här nedan med friends.
Stoffe sov hos mig sen. En utav mina bästa vänner faktist!

söndag: Stoffe och jag vakna på eftermiddagen. vi sega och sen tog vi bussen bort till pizzan. mötte upp jossan där så åt vi pizza!
<-- jag och stoffe haha ;)

SENARE kom jerre, dawe och thato hit. vi såg film och sånt. jossan var med också!
Det var also igår kväll. nu har ni hängt med lite va? :o

Hottemptations Kommentarer
Postat av: jossan

fredagen, hahaha! xD

Och söta bilder från i torsdags (a)

Lördagen&Söndagen helt okej ju.

Puss bästa <3

2009-11-23 @ 22:09:17
URL: http://jjosefinefransson.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0