mot t centralen/ EVE

helu gullisar

hoppas ni haft en dyng bra julafton! jag har fått en ny mobil i julklapp och lite sisodär så jag har inga nummer kvar & snart går mitt tåg mot norrköping så jag skulle bli glad om någon skulle släppa ett sms ;) haha. när jag kommer till nkpg ska jag möta upp sebastian. sedan så blir det att åka hem och fira jul med mamma & släkten.

men nu ska jag äta frukost! vi hörs senare :)

Hottemptations Kommentarer
Postat av: caroline

skönt att du är hemma igen :D

2009-12-25 @ 14:52:50

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0