Torsdag

Börja efter 12 idag så fick sovmorgon! Efter skolan hade jag körlektion och sola sen innan jag träna. Körde 40 min på bandet och crosstrainer, slut som människa. Orkade inte laga mat ikväll så matilda jesper och jag iköpte pizza nyss (fy skam) så sjukt dåligt efter träning:( ikväll blir det plugga!
SARA


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0