Will never have answers on your desk

Lite facepics på mig på senare dar. Har även klippt av mig en del av håret.
SAKNAR SARA jätte mycket!!...
Hela helgen höll jag mig hemma. Fredagsmys och lördagen bestod av inget bättre umgänge än Clara Mat och filmer.
Monday you can fall apart
Skolan slutade tidigare än vanligt idag. Drog mig då iväg ut på en powerwalk lääänge stannade sedan på en lång fika hos pappa! Mysigttt.
Nu ska jag dricka kaffe och se gossip. Får se om jag hamnar i mamsens säng inatt igen, vårat hus spelar ett spratt...
/MATILDA

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

vart redigerar du dina bilder?! speciellt den som är längst upp till vänster skulle jag vilja veta :) snällasnälla svara! :)

Svar: Hej! På en app som heter Pixlromatic. Kan rekomendera ett gratis program som heter Photoscape på datorn också om du inte redan har det :) /Matilda
sara nilsson

2012-09-24 @ 23:25:22

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0