Ballyhar king



Jag och min förra ponny, som jag sålde för kanske 4 år sen :( Här tävlar vi msv B någonstans. Vi kom inte längre för jag tröttna på stallet varenda dag.. hur jag nu så kunde det?! Vi tog silver i DM och var med i elit-laget  och massor andra tävlingar. Det var väl det längsta vi kom. Men annars har han vunnit SM guld, vunnit i Globen och så långt man kan komma med senare ägare nu. Önskar jag hade haft kvar honom och vunnit det med han istället :( Värsta teamet var vi ju buhu. Finaste ponnyn, saknar han så jag dör och mina tidigare ponnysar Lady Marry och Alladin. Bästavänner.  ♥ Ville bara skriva av mig lite .. inte trött och sitter o är blödig..

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0