Mot Stockholm

 
Har haft långa skoldagar sen jobbat två kvällar irad och kommit hem till midnatt.. men idag är det ÄNTLIGEN fredag och jag har haft en underbar dag so far, gick upp tidigt och åkte in till stan med matilda så köpte vi frulle och gick i morgonsolen i stan innan det var dags för att fixa mitt hår på hårsalongen hon har praktik på. Sen käkade vi sushi till lunch hihi. Gick sen på den enda lektionen vi har på fredagar och gjorde en uppgift, stan lite fort efteråt fick med mig en halsduk, frööös så mycket. Nu har matilda och jag bokat tågbiljetter till stockholm. Åker redan om en timma. HEJA! Ska till fina millisen <3

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0