måndag.

Hej! Dålig uppdatering men har varit full rulle. Jag och killarna grillade i torsdagskväll, super soft och mys, bästa vädret, bästa dom. I fredags blev det, praktik, skola och en glass med Stoffe. Kvällen firade vi tjejer Clara i all ära som blev 18 år!! :) Sjuk bra kväll, god mat, tårta, presenter, bål, drinkar osv. Sen blev det fest i Sörping! Lördagen var det bara att gå upp och jobba bakis i 8 h och sedan hem och sova för att tagga 9 h jobb igår (söndag). Helt mör i benen efter jobbhelgen. Men klev upp för muntligt nationellt prov i engelska B idag. Bella hängde med hem när vi sluta vid 11, lagat mat och skickat in en inlämingsuppgift som vi jobbat flitit på. Nu degar vi! DAMN vad text ... och mitt i allt det här har jag en förlust av min mobil sen festandet, men som jag lyckakts få tillbaka idag. Dock har jag ett spärrat sim kort .. Bra Sara!

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0