Some are a melody and some are the beat


Åhh i onsdags tillbringade jag min dag med saknade millis och matilda. Till kvällen lagade vi tacos och drack vin, lyssnade på musik, fixade oss och taggade för en utgång. Mötte upp ett helt gäng på bussen innan sen for in till Hugo. Sjuk natt sen haha .. Sov mig igenom hela dagen igår och idag har jag och matilda jobbat 8 h. Sett massa gossip ikväll/inatt och sa nej till fest. Jobbar hela helgen.. G'night ♥

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0