Härligt

I måndags sov jag mig igenom nästintill hela dagen. Tisdag jobbade jag och matilda sen paddla vi kanot på göta kanal med bästa människorna. Matilda, Petter, Jerre och jag avslutade med att göra mat hemma hos Petter sen skratta hela natten lång. Igår solade jag sen Blev det käk på Tasty thai med fina tjejer efter drog vi vidare till Trädgårn och förfestade. Slutade med att vi åkte på fest hos bästa Jocke. Kom hem efter 4 inatt.. haha. Nu är jag ny duschad och snart så åker matilda och jag in till staden för förtära lite vin på en servering med Emelie! Puss

Hottemptations Kommentarer
Postat av: william

härliga somriiga bilder:D



2012-07-05 @ 18:26:40
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0