Drömfångare

Jag och en kille vi lärde känna på peace and love (Seth). Tagen från Jessica :)

Fan vad jag vill tillbaka nu.. Jaha har jobbat asset av mig idag, fyfan vad folk på somrarna på burger king. Dör. Jobbade 9 timmar idag, fick jobba över. Så blev ytterligare en gossip kväll/natt med matilda, snart säsong 2 klar. Det är ju pinsamt, känns som att jobba och se gossip efteråt är standard. Det ända jag kommer komma ihåg från min sommar var att jag jobba och såg gosspi girl? Har faktiskt varit på öland och peace and love, osen åker jag till magaluf om 6 daaar med tjejerna. aja, jobb imorgon med. PÖSS
S A R A

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0