Jag skulle inte ens vara hälften utan det jag gör.

mallis 08 , där vill jag vara nuuu<3

Oj här var det dammigt! Torsdags blev det chilldricka med lite vänner. Igår (fredag) bjöds det på fest hemma hos Elvira girl. Blev way too much. men kult hade jag haha! Nu är jag hemkommer från en bra kväll ute i Krokek hemma hos Anna. Då hon fyllt 18 år bästa Anna. Vi var ett gäng tjejer som gav presenter och fira henne, blev festande såklart! :) Ska dejta sängen nu tänkte jag .. helt ensam. :(

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0