Gott nytt 2012!

Min fina vän Jessica och jag igår på nyårsafton!

Är dålig på att blogga. I torsdags blev det stan med solning och käka, mot kvällen blev det chillkrök med vänner. I fredags följde jag med millis till ikano huset sen hem och åt med hennes familia. sen blev det mys med o.c och fredagsmys. blev kvar över natten. sen nyårsfixade jag mig med milla och for sen till jossan på lite förfest så drog vi tjejer vidare senare till vånga och festa i en lokal med många fina vänner. sjuk kväll, blåmärken på hela kroppen ungefär (haha) Jeffrey campbell skor är inget att rekomendera på hala golv och med alkohol i kroppen.. Vi efterfestade sen hos peppe. Idag bakishänger jag med milla och tilda all day där pizza är checkat såklart ;) PEACE OUT

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0