you don't always have to be on top.

Jag, jacke och jocke igår.

Torsdagen blev det stan med jossan och bella, sola och käka på paus. Kvällen blev det big brother här med ett tjejgäng. Igår åkte jag in till stan och käka med arash, johannes och jonte på max haha. sen hem och laga tacos och dricka vin med mina tjejvänner för att sedan dra vidare på fest hos Maria. Kvällen var jävligt rolig, med alla bästa. :) Petter, Kalle och Hampe sov här med mig och matilda inatt. hahah sjukaste vi. De for hem för ett tag sen, har chillat sönderrr. Nu är bellabus här :)

Hottemptations Kommentarer
Postat av: nathalie

kan ni inte båda ta kort o lägga ut vad ni använde för smink kramiz

2012-02-26 @ 20:50:41

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0