120229


Idag är det den 29onde februari som bara är vart fjärde åroch kände mig så tvungen att skriva det..ehe!
Har sovit ut idag åkte sen in till staden med Sara och Bellie runt 2 som Sara skrivit. Stanrunda, solning och käk, haha knäppaste tröttaste vi..♥
Väl hemma var jag ute och sprang ca 1 timma, träffa Millis en stund när jag kom hem och käkat mat med familjen. Har suttit med Ricinolja i över en timma nu och kollat BB samtidigt som jag pluggat under tiden men ska ta mig den efterlängtade duschen nuuuu!
MATILDA

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

vill bara ge dig ett tips om att va lite försiktig med ricinolja, jag och flera kompisar använde det och det var bra i början, tills håret började gå av ..

2012-03-01 @ 17:06:29
Postat av: Anonym

sitter du med det där så länge lär håret gå av, hårbotten blir torr och du kan få mjäll. Skippa det där och massera hårbotten 5 min varje dag istället, fungerar garanterat!

2012-03-04 @ 14:47:44
Postat av: Anonym

använd inte ricinolja!!! jag fick jättetorr hårbotten och det började klia så mycket så jag klia sönder hårbotten och fick sår och mjäll.

2012-03-11 @ 20:30:10

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0