New Coloured Hair

Outfit of tofay och mitt nyfärgade hår, som bästa Claris fixade på mig i skolan idag.
Jag vänjer mig! Mot mörkare tider och mörkare hår?
Skorna är inköpta för ca 2 veckor sedan. Låga sköningar. Cute med en söt strumpa till hehe.
Fikade i staden hela eftermiddagen som sara skrivit och
senare ikväll till typ NU har jag färgat min storasysters hår..
/MATILDA

Hottemptations Kommentarer
Postat av: rebecca

kan du inte lägga ut hur du sminkar dig och va du använder <3??

Svar: Hej! Visst kan jag det men med lite mer intresse från fler skulle det nog fixas :)
sara nilsson

2012-08-22 @ 19:30:41

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0