den där blicken du ger mig är gammal nu

Lördags

Fyyyyyyfaaan vad trött jag är (4 h sömn). Gick i skolan till 11, åkte ner med bella på stan efter en lunch med tjejorna i skolan, vi fixa lite ärenden. Som att fixa ett nytt bankkort till mig(blivit vuxen och ska ha Visa kort hehe). Hemma och chillar nu, myst ner mig i sängen och ser bb live. Har praktik ikväll, ska jobba med Emelie :) Så blir att åka in snart! hejhej

Hottemptations Kommentarer
Postat av: bumbi

shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit såååååååååååååååå snyyyyyyyyggggggggggggg assååååå daahhhh vilken pingla HEHE <3

2012-04-21 @ 16:14:52

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0