Brukar svälja dina lögner mest för att få känna smaken.


BILD 1: jag och mina fina systrar i fredags <3 Bild 2: jag, axel, elias och joel på T3 i fredags.

Hade kvällspraktik idag igen, softa med killarna där och kom precis hem. Sov till 15 idag, så är inget vidare trött nu, men har kvällspraktik imorgon (vilket jag ska ha resten av veckan med) med så då blir det att sova ut igen whihi. Kanske träffa millsan innan? YAA. VI HÖRS VI SES

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0