Thoose three words


Bild på mig från tidigt i våras. Test Make till modevisning.

Varit hemma och sjuk från skolan idag med. Milla hang med mig till tandläkarn sen och senare in till staden för en pigg och go paussallad var. Joinade varann i varsina stall senare och jag fick rida båda sötarna. Chillhäng hemma ikv med båda sar och mill. Bästa Grey's har ju börjat nu med :D Ska in till Sara nu, min granne i hallen! Blir sleepa där sen kör vi skolan imorn! Godnatt.
MATIILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0