Out and looking for you


Two photos from last thursday when I took a realy nice coffe with two of my best girls!

Varit hemma från skolan idag, är inte riktigt kry nånstans i kroppen! Hängt med Milla på dagen senare drog jag till min pappa som varit på Medelhavs kryssning en vecka. En fika där och mycket prat. Världens bästa pappa! En walk hem med Teddsan sen vart det Desperate Housewives häng med Sara och Milla här hemma. SÅ FÖRBANNAT GLAD ATT VÄRLDENS BÄSTA SERIE BÖRJAT FÖRÖVRIGT!
Fårse hur jag känner mig imorn, vill krya mig till helgeeeen. Iförsig inget sug till nått där
MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0