NÖFFFFFF


3 bilder från i lördags/Maskerad Fest i Vånga. Phs by Bellie.

Om det inte synns var jag en Indian. Total oengagerad i min utstyrsel= bestämde mig nära på 5 min innan vi åkte va jag skulle vara.. Men hade en nice kväll iallafall, likaså på fredagen!!
På torsdagen förra veckan drog jag, Ida och Clara vårat kafferep hos Claris somsagt då vi fixa lite med mitt hår med. Kanske synns lite? Tog bort utväxt och la en kall toning i hela håret.
Idag som alla andra tisdagar slutade vi halv 5 sen drog jag en fika med bästa Ida och Clara på Skafferiet. Vi satt där i två timmar nästintill. Mysigt och mycket prat. Nu är jag hemma och har en gris (vars namn heter Camilla) brevid mig i sängen osm trycker upp sitt tryne i mitt face precis exakt nuuuuuuuuuuuu... Och nu knorra hon iväg och välte min chipspåse på golvet ...
 VI FÖRBEREDER OSS FÖR EN DESPERATE HOUSEWIVES KVÄLL BTW!
MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0