What goes around comes back around.

Me today.

Städat iordning på mitt rum, sett bästa satc och är överlycklig för att det blir helg imorgon. Dock har jag haft söndagsångest idag. Då jag vet att helgen som alla andra kommer springa iväg. Jag är konstig. Men när fan ska man få sova ut på riktigt? jobb och farsdag på söndag. det ända som är planerat so far. Skönt faktist!

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0