ingen kan göra allt men alla kan göra något


jag och the grabs på våran bal i nian.

Praktik idag. Lunchade på Brödernas med brudarna och sen kom min storasyster till praktiken. Jag tog bort hennes utväxt, blekte slingor,tonade håret och klippte det. Därefter köpte vi med oss pizza hem. Jag, sanna och mami har haft en riktig chillarkväll. Sitter just nu isoffan och pratar ocH har det mys. Såg nyss bästa grey's och inväntar sex and the city!
MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0