happy birthday once again


Två bilder jag tagit på Idis :)

Ida fyllde sina efterlängtade 17 år i fredags så skulle skriva in här tänkte jag att jag och Clara vart hembjudna på en jätte god middag hos Ida i lördags. Firade henne på så sätt och vi hade en jätte mysig och härlig kväll tycker jag, vi blev även kvar där över natten, myspys somsagt. GRATTIS IGEN GUMMAN!! :)
MATILDA


Hottemptations Kommentarer
Postat av: clarabara

lovw you guys ! <3

2011-11-15 @ 22:05:13

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0