Espania!

Hej Sverige!
Glömde skriva till er här iförrgår att jag drog iväg till Spanien då! Här är de bilder jag tagit än sålänge.. FYFAN om man får säga så men vi har inte kunnat sola än.. Molnigt här och jag hörde att ni har sol där hemma, haha pinsamt nästan! Men vi har det bra iallafall. Igår tog vi det lugnt på balkongen osv , gick ut och åt och sen in på en bar! Idag har vi detsamma bara chillat, ska in till en stad lite senare så ska upp på hotellrummet och fixa mig snart :)
SAKNAR ER VÄNNER OCH SÄRSKILLT MIN TVILLINGSYSTER OCH MAMI!
La ni märke till våran underbara balkong föresten, hur stor som helst och mitt intill mdelhavet!
Ha det så bra så hörs vi tillsvidare ♥
/MATILDA

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

klart

2011-05-20 @ 20:45:45

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0