110302


Ph: Me yesterday. Ny Skjorta med sprängda färger.

Inga bilder från idag men haft en Långdag idag då jag även missade en fika med fina människor. Var iskolan från 08.20 till 20.20, ja fucking 12 timmar.... Hade kund pass och tack Jossan och Sara.f för ni ställde upp! :) Jag och Sara tog 9 tåget hem och nu sitter jag här med en colaburk. big brother, dr.90210 och cheaters underhåller mig. Imorgon börjar vi skolan 10 till 15. Fika, sola, träffa älskling och träna står sedan planerat! 
Now Time to sleep. And i do really miss some one
MATILDA


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

så jäkla snygg skjorta, vart kommer den ifrån?

2011-03-05 @ 18:14:53

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0