visa vid vindens ängar

Äntligen en lugn stund! Kom hem ifrån en fullspäckad dag, lagade jättegod mat faktiskt. Man blir bara bättre och bättre eftersom att jag & benjamin gör det varje dag. vuxenpoäng++

 

Idag har vädret varit ganska fint tycker jag, men endå ganska kyligt? så fort solen går ner så börjar man känna den kalla blåsten, ushush.

 

blev lite klädesköp idag med. kan visa allt när jag har på mig det, roligare och man ser bättre hur det sitter + hur man kan matcha det.  Nu är'e hockey & pluggiss. Imorgon är dagen superduper lång..

 

Försöker fundera ut vad jag ska blogga om, har lite småtips och sånt men vet ju inte riktigt vad ni vill ha. Vad vill ni se MER av mig Sara & Matilda?

Viktigt & riktigt bra att veta så att ni tycker bloggen är läsvärd.

 

Lite frän bild va? Tog den utanför på altanen. Ser lite myskallt ut & det är det ju faktiskt idag ;)


Shortsen är så simpelt&enkelt ifrån Carlings 299:- tror jag. Kan vara lite billigare till&med!
ser nästan ut som om jag har en liten pungkula som ska ut genom gylfen hmmmm....


Gud vad trött jag ser ut & så har jag sett ut hela dagen. Tråkigt att jag inte sminkar mig så mycket i veckorna, tycker sånt är kul & man känner sig extrafin & tjejig då.. men det tar ju sån tid, tid som jag hellre tillbringar i sängen!

 

Evelina


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0