NEW IN.


Vit topp/linne med virkade detaljer - Bikbok 199 kr. Snygg tisha med lite rockinslag - Bikbok 149 kr.


Militärgröna byxor - Vero moda 179 kr. Svart stickad tröja med vita/gråa inslag - Monki 350 kr.


jag, matilda och mamma köpte ett varsit nagellack också. Gillar alla tre skarpt - Veromoda.

Detta fick jag av min kära mor i söndags. Gillar den vita toppen och den stickade tröjan mest! Igår blev det inte hem till Milla utan hem till Crille och sov hos honom. Vi hade en rejäl myskväll igår och idag har vi faktist 15 månader <3 hihi. Han kommer snart hit till mig. filmis osv. Mysigt :)


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Nutte

Du och jag hjärtat! <3

2011-03-01 @ 18:40:03

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0