ta mitt skimmer för jag brinner


PH:  I fredags på mig och besta pöjkarna!

Efter fredagskväll/natten har jag fortfarnade inte riktigt repat mig än .. Skulle hängt med på fest med söta tjejor igår men orkade helt enkelt inte! Var istället hos pappsen med jesper och sara och käka gött där. Senare vart det bara svull och film här hemma, som vanligt?! Har bara varit istallet idag och ridit min kära lilla ponny. good bless for him.
Sara och jag ska starta lite köksarbete snart för maten ska vara klar när mamma kommer hem.. hehe!
MATILDA


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0