redhair.



Fått frågan hur jag fått mitt hår såhär. Köpte en hårfärg som liknar den här hårfärgen som jag har. Självklart håller det sig inte, rött försvinner så fort när man duschar. (spelar ingen roll om det är toning eller färg). Köpte den här "bollen" som ni ser ovan. en hårinpackning. Finns på hårvårdsbaren. Har den nästan jämnt när jag duchar. Det har även stärkt mitt hår så himla mycket och håller färgen i liv hela tiden också. Jätte kul med era kommentarer, fortsätt. ni är bäst! tack och hej

Hottemptations Kommentarer
Postat av: amanda

vad najs! ditt hår är verkligen grymt snyggt! du passar så jävla bra i den färgen :)

2011-03-07 @ 13:38:44

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0