levi strauss 517 02

Hej mina fina!  Jag kom precis hem ifrån Norrköping. Har ju varit hos mammsen med benjamin och bara myst och tagit det lungt. har sovit bajsdåligt inatt så jag är fortfarande jättetrött. jag har precis spikat upp lite spikar så jag kan hänga upp lite väskor medmera- en riktigt provisorisk lösning!!


Tog med mig 1krona jeansen hem till benjamin så jag kan börja pyssla lite med dem. de va ganska höga i midjan så jag tror att det kan bli jättesnyggt med hjälp av en sax/kniv & lite nitar. tänkte börja klippa på dem lite idag tror jag  :)




förövrigt ser jag ut som om jag inte vet vad, får kämpa med att hålla upp mina små ögon

Evelina

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0