I tried to be chill but you're so hot that I melted.



Jag i Frankrike/Paris i somras 10.

Är trött på Sverige, vill bort. bort till ett annat land. Älskar paris, stort och romantiskt! Om cirkus två månader flyger jag till Tyskland-Berlin med crille och ska på bröllop, strosa runt och sådant en hel helg. Längtar kan jag lova, kul med storstad. trött på mitt fula hår och kyla. Är sur för jag inte hittar mina brillor samt nördsnören som jag köpte i paris,  ( på bilderna ).

Allt jag ville säga nu! lateer.

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0