cheers to the fricken' weekend






Ph1,2: Jag imorse, chillig outfit.   Ph3: Tjejerna idag iskolan.

Fasen så härligt väder det blivit och idag är det freeedag!! så himla gött. Lediga tills på tisdag nu med :)
Efter skolan käkade jag med tjejerna på stan och nu är jag hemma! S, B & J är här men i en annan del av huset.
Jag ska duscha osv nu för ikväll blir det bio! MIN LÅTSASFRU.
CIAAO MATILDA

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

du klär dig så himla snyggt! kan du inte ta bättre kort på outfiten och skriva vart kläderna kommer ifrån? :)

2011-03-11 @ 18:13:46

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0