CARIN WESTER.

Min fina klänning som jag vann från Nelly.com på blickans tävling, har inte alls använt den än.. men vill ha sommar och bruna ben till den. Den är så FIN!

Jag ligger i sängen och bara softar och kollar runt på internet. Är ledig imorgon och det ska bli så skönt med sovmorgon! Det tackar jag gud för


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! din carin wester klänning letar jag land och rike efter, det är inte så att du kan tänka dig att sälja den? / maria

2012-03-09 @ 10:18:49

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0