and in the back of her mind the words to a song begin to form.


Jag och mina tjejer i klassen på idrotten igår

Sovmorgon är bland det bästa jag vet, äntligen lördag! Igår efter vi ätit kom Fredrik och en massa killvänner så gled vi bil lite, med grym musik yapp. Sedan åkte vi hem till Fredrik i vånga, long time ago. blev film och chillout. Sedan skjusa Fredrik hem oss inatt till mig. bra fredag! Grattis till Fredrik som fick körkort iförrgår! Jessica och Bella är mer än braiga! Nu blir det kaffe med Jesper sen hög musik i högtalarna och städa lite!

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0