GRATTIS JESSICA!!!!!!!!!!

IDAG FYLLER MIN BÄSTIS JESSICA 17 BAST! HURRA HURRA OCH GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA DU!
tack för att du är du och vill också säga att jag älskar dig min otroliga fina vän. har tusen bilder på oss men det vet du och jag att det skulle inte få plats. men bilderna och med våra 10000000 minnen vi har i huvuderna från våra år tror jag vi överlever! BÄST ÄR DU OCH GRATTIS IGEN <3 / S A R A

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0