Du får passa dig som satan



En outfit från i lördags när jag drog på fest med lite tjejer i Lindö!
Fick en fråga vart min den här bustiern/toppen är ifrån, jag köpte den i Paris förra sommarn på Zara.

Jag ligger här i soffan och stor DIGGAR Veronicas nya album. Klockrent! Ikväll har jag även jobbat somsagt och slingat min storasyrras hår (inatt) igen! Höll på förra natten med haha..
Ställer klockan på halv9 för att då ta en dusch, dra mig mot skolan och få reda på lite betyg!
Next-Fridaaaay, så jävla skönt! Och även våran älskade vän JESSICA HILTUNEN FYLLER NU ÅR!
GRATTTTIS BÄSTAA DU♥ Btw, Header förjäklig! Men nu ska jag sova. Sleep Tight!
MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0