I en gul Corvett


PH: Me in a damn hot car.

Den här fräcka bilen åkte min storasyster i när hon tog studenten för lite mer än en månad sen. Glömt visa er bilder från den här dagen men här har ni två hehe! Och JÄKLAR vilket drag det var i bilen!!! Efter en lång jobbdag idag med och en spontan biokväll ska jag nu gå in till mina bröder (sara&milla) och göra det min vardag säger. Alltså glo på en töntig film med dom två tills vi slocknar. Jag tacka nej till jobb imorn, är allt för sliten. Fårse vad morgondagen bjuder på. GODNATT!
MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0