A sky full of light up

 
Ph: Me by me.

Igår flyttade jag hem till mig igen efter att ha varit hos Jessica sen i Måndags hehe :) Min älskling kom hit och vi hade en jätte mysig eftermiddag/kväll/natt med varandra. Började istan, en regnig åktur, en 20minuters solning var i Svärtinge, en dusch och klippning i Kimstad och även film och gottigheter här i Kimstad. Sällan jag visar er min kärlek till Jesper vilket är en enorm kärlek så därför vill jag bara skriva att jag älskar honom så himla mycket. hihi
Nu ska jag fixa mig lite, ikväll vankas festligheter som ni får veta mer om sen :)
MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0