Dag 5 och 6 i Egypten!























De här bilderna är från pappas födelsedag, på en resurang i ett område i Hurghada som heter Marina. Sjukt trevlig personal på den här resturangen särskilt Ahmed som är med på en del av bilderna!


Jag när jag och jesper kommit tillbaka till vårat place.








Morgonen efter gick jag och jesper efter frukosten längs den 200 meter långa poolen ner till stranden.


Drog sedan iväg på en snorkeltur med Sanna , Sara och Jesper till typ halv 5 på eftermiddan.














Vi var inte rädda för hajar, NEJNEJ!.. Förvånade att det var så varmt mitt ute i Röda Havet faktist, lika varmt som i luften nästan! Sjukt häftig känsla oå att se en lång horisont åt vilket håll man än kolla åt.












Sista bilden från båten!















Sista kvällen i Egypten är de sista bilderna ifrån. Sista bilden är min och Jespers Outfit den kvällen! Sagt det tidigare , älskar min fransjacka!

Har nog aldrig någonsin lagt upp såhär mycket bilder och mer kommer fortfarande nån dag framöver ...

Tog mig fan mer än en timma så enyoj for goodsake.

MATILDA


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0