teenage dream tonight


Benjamin & Jag

(den ligger lite längre ner på bloggen med, jag vet!)

Halu bloggisen. Jag har hunnit med en hel del idag faktiskt. Dygnsomvändningen sen Thailand = skitsämst så Benjamin vaknade halv 8 imorse och självfallet väckte mig då..  Vi har staplat sjukt mycket ved, fixat i stallet och kekat massvis med mat och grejer.  Jag har även färgat Benjamins hår! wuhuhuhu.  cutie.

Jag ville bara skriva hur mycket jag älskar min fina pojkvän. Vi håller på att planera ihop våran fina framtid tillsammans. Vi slutar trots allt skolan till sommaren och då börjar väl det verkliga livet, eller hur!

6 månader har vi iallafall hållt ihop, jag och Benjamin!
För tillfället sitter vi och kollar på Sverige- Ryssland på 1:an.  Benjamin har nog inga naglar kvar när matchen är slut ;) hahaha.







En gammal bild från i oktober. Saknar mitt riktigt blonda hår lite!


En fin outfitbild från i höstas!

Imorgon ska jag nog investera en ny kameraladdare så jag kan börja blogga ordentligt.
/Evelina


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0